7 Ekim 2010 Perşembe

Lohusalık için Gecelik ve Pijama bulma derdi.

Hamileliğim boyunca en çok zorluk çektiğim konu doğum sonrası hastanede ve evde giymek için şık ama rahat bir gecelik bulamamış olmam. En çok bu iş için zaman ayırmam gerekti. Oysaki en kolay çözebileceğim konu bu olmalıydı. Sonuçta birçok iç giyim mağazası mevcut etrafta.

Kendimden emin bir şekilde önce Marks&Spencer'a gittim. Fakat o gecelikleri gördüğüm andaki şaşkın ve yıkılmış ifadeyi bir tek annem görebildi. O modeller, kumaşlar, danteller gerçekten içler acısı. Üstelik önden açılabilen, emzirmeye uygun tek bir model bile yoktu. Hayal kırıklığım devam ederken indirime girmiş olan güzel bir sabahlık bulup keyfimi yerine getirdim. Güzel pijamalar ve iç çamaşırları var tabii ki, üstelik M&S kalitesini de başka hiçbir yerde bulamam. Ama lohusalıkta özellikle de hastanede 1-2 gün gecelik giymek şart ki muayeneler rahat yapılabilsin.

Daha sonra Oysho da dahil olmak üzere bildiğim, duyduğum bütün mağazaları gezdim ama nafile hicbir yerde istediğim gibi bir gecelik bulamadım. Ama pes etmedim ve sık sık gezdim. Su anda 3 geceliğim, 2 tane de pijamam var:)

Siz de bu zorluğu çekmemek için, önerim şu mağazalara göz atmanız.

-Marks&Spencer'a mutlaka uğrayın. En azından, sabahlık ve terlik konusunu çözebilirsiniz.
-Bağdat Caddesi Caddebostan'da "Deniz" isimli iç giyim mağzasına mutlaka bakın. %100 pamuktan yapılma gecelik ve pijamalar var. Üstelik Organik pamuktan yapılan bebek bodyleri de şahane.
-Alışveriş merkezlerinde ve yine Bağdat Caddesi Erenköy'de bulunan Pelin İç giyim mağazası.
- Mendo's mağazalarında da satılan Linclalor marka gecelik ve pijamalar da fena değil. Ben bir tane aldım:)
-Nişantaşı Amerikan Hastanesi'nin sokağında bulunan bir iç giyim mağazası var. Sanırım adı Vaseta. Orada da şık gecelikler var.
- Bunun dışında pijama, şort ve askılı üstler için Oysho ve Reflections mağazalarına da bir göz atın.

1 yorum:

  1. Çok güzel siteniz var buda benim bayanlara özel seksi gecelik modelleri sitem ile uygun fiyat iç çamaşırları sizlerele. http://fantazigiyimtrendi.blogspot.com seç beğen al.

    YanıtlaSil