30 Eylül 2010 Perşembe

Miniğimiz bize poz verdi:)

Bebeğimle 32 haftayı tamamladık. Gelişimini ve hareketlerini görmek için doktorumuza gittik 2 hafta önce. Herşey yolunda ve iyi. Kilosu 1800gr. boyu 42cm. Şu an minik bir bebek. Artık herşeyi tam. İlk defa bize yakışıklı bir poz verdi. Esnedi, elleriyle gözlerini ovuşturdu, güldü. Tanrı'nın bir mucizesi o. Tarifi imkansız bir duygu. Henüz kucağıma almamış olsam da, onun o minik ellerini ve esnemesini görmek daha şimdiden duygulandırıyor beni. Ne kadar yoğun duygular yaşayacağıma dair bir sinyal veriyor bana. Daha şimdiden onun için herşeyi yapmaya hazırım.

Artık kontrollerimiz 4 haftadan 3 haftaya indi. Onu daha kısa bir süre içinde göreceğimi bilmek daha da mutlu ediyor beni. Kavuşmamıza çok az bir süre kaldı. Bu arada, şeker diyetine tam gaz devam ediyorum. Doktor sık sık, "sakın kaçamak yapma" diye uyarıyor beni. "Asla" diyorum bende. Ara sıra içim gitsede o muhteşem tatlılara, yine de ben  onun için herşeye katlanırım. 8 ayın sonunda toplam 9 kg aldım. Ebru Şallı'ya rakip olacağım yakında:)

Bir sonraki kontrol 9 Ekim Cumartesi günü. 35. haftaya girmiş olacağım. Artık çok az kaldı. Heyecan doruktaaaaa....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder