30 Eylül 2010 Perşembe

Kafamızdaki Sorular Yumağına Cevaplar

Doğum zamanı yaklaştıkça, kafamdaki sorular ve endişeler giderek büyümeye devam ediyor. Koca bir yumak haline geliyor. Bebeği nasıl tutacağım, nasıl yıkayacağım, nasıl gazını çıkaracağım, nasıl giydireceğim, oda ısısı kaç derece olacaktı, suyun sıcaklığı neydi? derken panik atak geçirme noktasına gelip, geri dönüyorum.

Birçok kişi, bazı şeyleri içgüdüsel olarak yapacağımı söylesede bundan emin olamıyorum ve internet dünyasının kapısını aralıyorum ya da kitap kurdu haline gelip yeni kitaplar alıyorum kendime.

Yenidoğan bebek bakımı ile ilgili uygulamalı videoları izleyebileceğiniz güzel bir site var. http://www.agubugu.com Uzman hemşire ve doktorların anlatımlarıyla, içiniz biraz daha rahatlıyor.
Bunun dışında baş ucunuzda durmasını isteyeceğiniz, size rehberlik edecek bir de güzel kitap önerim var.
Mutlaka evde bulunsun diyorum. Tüm kitapçılarda bulabileceğiniz Epsilon yayınlarından çıkan " Bebeğinizin ilk yılında sizi neler bekler" adlı kitapta yararlı bilgiler mevcut. Okuyalım, izleyelim, kafamızdaki soru yumaklarını sökmeye başlayalım. Kucağımıza bebeğimizi aldığımızda endişe yerine, mutluluk duyalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder